Новини Аніме Інтернет магазина "Pulsar"
- Перегляди: 2680
-Тимчасово відсутня можливість міжнародної доставки.
-Доставка товарів на замовлення із США, Китаю та Японії може бути продовжена на невизначений термін.
-Збільшився час обробки замовлень.
- Перегляди: 2051
Але їх точно можна витратити у нас на сайті та підтримати книжковий бізнес, який переживає не найкращі часи у пандемію. Використовуйте картку єПідтримка при оплаті онлайн у нас на сайті або можете придбати електронний подарунковий сертифікат на 1000 грн і використати його потім, або, якщо сума замовлення буде більша за тисячу, тоді інше можна буде сплатити будь-яким іншим способом.
Якщо сума вашого замовлення перевищує 1000 грн, ви можете сплатити в кілька платежів, просто вказуйте номер замовлення у своїх платежах (наприклад за замовлення на 1900 грн ви оплачуєте 1000 сплати і другим платежем залишок з іншої картки. Посилання для оплати ви отримуєте на пошту після оформлення замовлення).
- Перегляди: 1441
Вже з початку грудня на наш магазин лягає величезне навантаження! У кол центр одночасно дзвонять більше 50-ти осіб, терміни розгляду заявок у службі підтримки збільшуються в кілька разів а кількість оформлених замовлень на день наближається до чотиризначного числа).
Просимо Вас максимально заздалегідь оформляти замовлення, одразу ж оплачувати після погодження з менеджером та уважно читати терміни виготовлення в описі товару!
Нижче наводимо трохи цікавих порад та лайф хаків!
◉ Менеджер не дзвонитиме за оплаченим через Visa/MasterCard замовлення, якщо у нього немає додаткових питань. Замовлення одразу йдуть на відправлення.
◉ Подушки, дакімакури, килимки, футболки, значки тощо виготовляються щонайменше тиждень, в порядку черги. Без виключень.
◉ Товари, які їдуть із Японії, Китаю, Кореї та США так само, швидше за все, приїдуть із затримками... Новий рік не тільки у нас).
◉ Call центр, швидше за все, буде навантажено. Цю проблему, на жаль, ніяк не вирішити. Багато магазинів, таких як Amazon давно відмовилися від нього. Відповідати на всі дзвінки неможливо.
◉ На жаль, ми не зможемо нічим допомогти людям, яким потрібно "Терміново! Мені сьогодні прямо потрібно під ялинку.."
Заздалегідь бажаємо вам Щасливого Нового Року та Різдва!
- Перегляди: 7366
Просимо уважно читати терміни постачання та виготовлення в описі товару.
Подушки/дакімакури/гобелени виготовляються щонайменше тиждень.
Значки чашки - щонайменше 2 дні.
У разі якщо ваше замовлення вже було відправлено у виготовлення, ми будемо змушені відмовити у відшкодуванні відповідно до закону про захист прав споживачів.
ヽ(°□° )ノ
- Перегляди: 1295
На нашому офіційному сайті тепер доступний кешбек* за будь-якої покупки, навіть значка ...!
Щоб отримувати кешбек, потрібно лише увійти або зареєструватися!
Пам'ятай, бали зберігаються два тижні, не забувай про них під час оплати наступного замовлення!
Так само ти можеш заробити бали, залишаючи відгук про куплені тобою товари!
*Кешбек нараховується тільки при зміні статусу замовлення на "Оплачений" або "Виконаний"
**Незареєстровані користувачі кешбек не отримують
*** Кешбек доступний тільки для оплати інтернет замовлень
Групи зі знижками не актуальні і будуть скасовані.
- Перегляди: 2872
На період з 16 грудня по 30 грудня вводяться додаткові умови замовлень в інтернет маназіне. Через те що наш магазин обробляє понад 900 замовлень в день, а в колл ценр одночасно дзвонять близько сотні людей, ми:
-Настоятельно рекомендуємо вам чекати дзвінка менеджера і ні в якому разі його не пропускати !. Передзвонити ми вам не зможемо чисто фізично. Якщо ж ви все таки пропустили дзвінок (* ?; (*? (*?% :), оформіть замовлення заново.
-Оплата повинна бути внесена строго на протязі 24 годин після підтвердження менеджером, в іншому випадку його скасує система.
-Ми НЕ гарантуємо що ваше замовлення буде відправлений в день оформлення замовлення, хоча ми і зробимо все можливе, що б це було так ..
-Просить уважно вивчати опис товару, терміни поставки і наявності
Так само поспішаємо поділитися з вами графіком роботи на найближчі два тижні:
Інтернет магазин:
У штатному режимі (колл центр перевантажений)
Вихідні: 31.12- 1.01
фізичний:
З 16.12 по 31.12 з 11 до 19
31.12 - до 14-00
01.01.21 - 02.01.21 вихідний
Бажаємо вам веселих новорічних свят і позитиву!
Замовлення оформляються і відправляються в перебігу 2-5 днів, величезне завантаження!
Інтернет магазин починає роботу з 5 Января!
- Перегляди: 2390
З жалем змушені повідомити вам, що з завтрашнього дня (17.04) наш offline магазин буде не доступний для відвідування. Інтернет магазин (www.pulsar.ua) працює в стандартному режимі, call центр працює з 12 дня.
Всі інтернет замовлення відправляються без затримок!
Переконливо просимо вас сидіти вдома, дивитися анимешки і читати мангу. Не варто ризикувати своїм здоров'ям і здоров'ям своїх близьких!
Завжди з вами, ваш Пульсарушка ^^ ❤️
Upd. 01.04.2020
Питання відправки / доставки товарів на сьогоднішній день. Що важливо знати? Зараз пошта Японії офіційно призупинила відправки в більшість європейських країнах. Україна і Росія теж потрапили під роздачу. Отже, відправлення всіх замовлень будуть заморожені і / або припинені. З України в Росію, на даний момент, пошта теж доставляти не буде.
Обговорити новину в чаті ..
01.05.2020
Любі друзі. У цей нелегкий для всіх нас час наш інтернет магазин продовжує працювати і радувати всіх вас мільйонами різноманітних товарів. На жаль, частина наших співробітників фізично не може дістатися до нашого магазину і працює віддалено. У зв'язку з цим :
Обробка замовлень може бути з затримкою. Якщо ви пропустили дзвінок, не впадайте у відчай, вам обов'язково зателефонують.
Call центр постійно телефонує клієнтів і не завжди зможе прийняти дзвінок від вас. Рекомендуємо звертатися в нашу службу підтримки.
Товари, які виготовляються під замовлення, зазвичай відправляються на протязі 7-10 днів.
Всі попередні замовлення з Японії актуальні і будуть відправлені відразу ж як Japan Post знову почне відправляти посилки в нашу країну.
Про відкриття фізичного магазину ми оголосимо додатково.
10.05.2020
Київський магазин відкриє для вас свої двері з 11 травня! Будемо працювати 11 до 18.
Ось кілька правил відвідування Пульсарушкі:
• Обов'язковий масковий режим. Без масочку в Пульсарушку не пустять> <
• Не більше 10 чоловік можуть знаходиться в магазині.
• Обов'язково дотримуйтеся дистанції ..
• Діти до 14 років обов'язково в супроводі батьків!
- Перегляди: 8340
з 25.12 по 30.12 магазин на м.Почайна працює за звичайним графіком з 10:00 до 19:00
31.12 магазин на м. Почайна працює з 10:00 до 14:00
1.01 та 2.01 магазин на м. Почайна не працює
з 1.01 по 4.01 інтернет магазин працювати не буде.
- Перегляди: 1705
На жаль у зв'язку з різким збільшенням кількості замовлень і дзвінків наш Call центр працює в аварійному режимі.
Одночасно на наші телефони надходить більше 20-ти дзвінків і ми фізично не можемо відповідати на них.
Якщо у вас є питання або виникла проблема, будь ласка, зверніться в СЛУЖБУ ПІДТРИМКИ!
Вам дадуть відповідь в самий найближчий час. Пам'ятайте, оформити замовлення ви повинні на сайті. По телефону ми не оформляємо замовлень.
- Перегляди: 1403
В період з 28.11.2018 по 05.01.2019 в Київській філії на Петрівці тимчасово недоступна можливість безготівкової оплати.
Оплата можлива тільки готівкою.
Просимо вибачення за тимчасові незручності.
Новини
- 10.04.22 Відновлення роботи аніме магазину
- 11.02.22 єПідтримка у Pulsar.ua
- 06.12.21 Затримки обробки, виготовлення та доставки замовлень у грудні
- 16.11.21 Затримка у відправках посилок
- 10.11.21 Зустрічайте кешбек на аніме товари!
Лідери продажу