Друзі! Новий рік - це період подарунків, снігу, посмішок та прекрасного настрою! Ми рекомендуємо Вам подбати про подарунки заздалегідь!)
Вже з початку грудня на наш магазин лягає величезне навантаження! У кол центр одночасно дзвонять більше 50-ти осіб, терміни розгляду заявок у службі підтримки збільшуються в кілька разів а кількість оформлених замовлень на день наближається до чотиризначного числа).
Просимо Вас максимально заздалегідь оформляти замовлення, одразу ж оплачувати після погодження з менеджером та уважно читати терміни виготовлення в описі товару!
Нижче наводимо трохи цікавих порад та лайф хаків!
◉ Менеджер не дзвонитиме за оплаченим через Visa/MasterCard замовлення, якщо у нього немає додаткових питань. Замовлення одразу йдуть на відправлення.
◉ Подушки, дакімакури, килимки, футболки, значки тощо виготовляються щонайменше тиждень, в порядку черги. Без виключень.
◉ Товари, які їдуть із Японії, Китаю, Кореї та США так само, швидше за все, приїдуть із затримками... Новий рік не тільки у нас).
◉ Call центр, швидше за все, буде навантажено. Цю проблему, на жаль, ніяк не вирішити. Багато магазинів, таких як Amazon давно відмовилися від нього. Відповідати на всі дзвінки неможливо.
◉ На жаль, ми не зможемо нічим допомогти людям, яким потрібно "Терміново! Мені сьогодні прямо потрібно під ялинку.."
Заздалегідь бажаємо вам Щасливого Нового Року та Різдва!
Новини
- 10.04.22 Відновлення роботи аніме магазину
- 11.02.22 єПідтримка у Pulsar.ua
- 06.12.21 Затримки обробки, виготовлення та доставки замовлень у грудні
- 16.11.21 Затримка у відправках посилок
- 10.11.21 Зустрічайте кешбек на аніме товари!
Лідери продажу